Subject: 24058 kooskõlastamine, Väike-Kivmäe kinnistu mahasõidu põhiprojekt
From: "Erkko Teder | Roadplan" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 11:07:36 +0200

Tere

Palume Teie kooskõlastust Kivimäe Hostel OÜ tellimusel koostatud
Väike-Kivimäe kinnistu mahasõidu põhiprojektile (Roadplan OÜ töö nr
24058).

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24058Vike-KivimeMS/EdsE7DoVzi1BgK
6MmoYWMy8B2IIQvSYpuADl-x1VB4xAYA?e=5v5fJF

Tänan!

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.